Bad Movie Logo
"A website to the detriment of good film"
Custom Search
HOMEB-MOVIE REVIEWSREADER REVIEWSFORUMINTERVIEWSUPDATESABOUT
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
March 24, 2019, 09:26:14 PM
618258 Posts in 47770 Topics by 6406 Members
Latest Member: KarlaMcLar
Badmovies.org Forum  |  Movies  |  Good Movies  |  WHITE ZOMBIE is on TCM 8pm EST ~ NOW!!! « previous next »
Pages: [1]
Author Topic: WHITE ZOMBIE is on TCM 8pm EST ~ NOW!!!  (Read 613 times)
Allhallowsday
B-Movie Kraken
*****

Karma: 1855
Posts: 14633


Either he's dead or my watch has stopped!


« on: October 24, 2018, 06:52:38 PM »

WHITE ZOMBIE is on TCM 8pm EST ~ NOW!!!   

Logged

If you want to view paradise . . . simply look around and view it!
justme2013
Dedicated Viewer
**

Karma: 41
Posts: 85


« Reply #1 on: October 24, 2018, 07:08:52 PM »

Or you could just come to our house and watch it on DVD anytime.
Logged
RCMerchant
Bela
B-Movie Kraken
*****

Karma: 0
Posts: 16888


"Charlie,we're in HELL!"-"yeah,ain't it groovy?!"


WWW
« Reply #2 on: October 24, 2018, 07:13:16 PM »

I ain't got TCM.
That's okay, I have the restored version on VHS.
Along with DRACULA and Ygor in the SON OF FRANKENSTEIN, Bela as Murder Legendre are his 3 best roles!



Little known movie fact-
Lugosi directed much of this movie, being as the director Victor Halprin was half crocked most of the time.
Logged

"Supernatural?...perhaps. Baloney?...Perhaps not!\" Bela Lugosi-the BLACK CAT (1934)

Interviewer-"Does Dracula ever end for you?"
Lugosi-"No. Dracula-never ends."

Slobber, Drool, Drip!
http://ronaldcmerchant.tumblr.com/
Allhallowsday
B-Movie Kraken
*****

Karma: 1855
Posts: 14633


Either he's dead or my watch has stopped!


« Reply #3 on: October 24, 2018, 08:38:36 PM »

Well, the acting is inferior.  The script is sh!t.  The film looks fantastic!!!  And BELA was the only true PRO in the production.  Just cut out the inane story and most of the turd acting and just give me the cool shots of people walking in cemeteries, carrying caskets (this movie does have fncked up moments) and BELA.
Logged

If you want to view paradise . . . simply look around and view it!
RCMerchant
Bela
B-Movie Kraken
*****

Karma: 0
Posts: 16888


"Charlie,we're in HELL!"-"yeah,ain't it groovy?!"


WWW
« Reply #4 on: October 25, 2018, 07:30:27 AM »

The acting is awful. Madeline's husband is a cry baby mother f**ker. I just want to slap him in the face and say-'Be a man!"
And her fawning p**sant wanna be lover..UGH! No wonder he needs a zombie for a wife! No woman is gonna wanna f**k his sniveling ass.

On the other hand Lugosi's slow, deliberate lines, and that stare....!
And the atmosphere is great It never seems to be daylight.
Oh! And, of course, the Angels of Death!
Logged

"Supernatural?...perhaps. Baloney?...Perhaps not!\" Bela Lugosi-the BLACK CAT (1934)

Interviewer-"Does Dracula ever end for you?"
Lugosi-"No. Dracula-never ends."

Slobber, Drool, Drip!
http://ronaldcmerchant.tumblr.com/
Dark Alex
Frightening Fanatic of Horrible Cinema
****

Karma: 601
Posts: 4528



« Reply #5 on: October 25, 2018, 12:01:57 PM »

Yeah, I  love how he glares and twists his hands together in that one.
Logged

But do you understand That none of this will matter Nothing can take your pain away
RCMerchant
Bela
B-Movie Kraken
*****

Karma: 0
Posts: 16888


"Charlie,we're in HELL!"-"yeah,ain't it groovy?!"


WWW
« Reply #6 on: October 26, 2018, 05:17:02 PM »

Yeah, I  love how he glares and twists his hands together in that one.

He uses the same moves when he hypnotizes Loretta King in BRIDE OF THE MONSTER!  BounceGiggle
Logged

"Supernatural?...perhaps. Baloney?...Perhaps not!\" Bela Lugosi-the BLACK CAT (1934)

Interviewer-"Does Dracula ever end for you?"
Lugosi-"No. Dracula-never ends."

Slobber, Drool, Drip!
http://ronaldcmerchant.tumblr.com/
Pages: [1]
Badmovies.org Forum  |  Movies  |  Good Movies  |  WHITE ZOMBIE is on TCM 8pm EST ~ NOW!!! « previous next »
    Jump to:  


    RSS Feed Subscribe Subscribe by RSS
    Email Subscribe Subscribe by Email


    Popular Articles
    How To Find A Bad Movie

    The Champions of Justice

    Plan 9 from Outer Space

    Manos, The Hands of Fate

    Podcast: Todd the Convenience Store Clerk

    Faster, Pussycat! Kill! Kill!

    Dragonball: The Magic Begins

    Cool As Ice

    The Educational Archives: Driver's Ed

    Godzilla vs. Monster Zero

    Do you have a zombie plan?

    FROM THE BADMOVIES.ORG ARCHIVES
    ImageThe Giant Claw - Slime drop

    Earth is visited by a GIANT ANTIMATTER SPACE BUZZARD! Gawk at the amazingly bad bird puppet, or chuckle over the silly dialog. This is one of the greatest b-movies ever made.

    Lesson Learned:
    • Osmosis: os·mo·sis (oz-mo'sis, os-) n., 1. When a bird eats something.

    Subscribe to Badmovies.org and get updates by email:

    HOME B-Movie Reviews Reader Reviews Forum Interviews TV Shows Advertising Information Sideshows Links Contact

    Badmovies.org is owned and operated by Andrew Borntreger. All original content is © 1998 - 2014 by its respective author(s). Image, video, and audio files are used in accordance with the Fair Use Law, and are property of the film copyright holders. You may freely link to any page (.html or .php) on this website, but reproduction in any other form must be authorized by the copyright holder.